//
Badania własne

Magistrant powinien wykonać następujące kroki badawcze:

• Poszukiwanie firmy, w której działalność komunikacyjna lub odpowiednio praktyko ZZL jest no takim poziomie, że może być przedmiotem wartościowych dociekań (penetracji) i posłużyć skonstruowaniu interesującego i pełnego programu menedżerskiego, bądź programu (zestawu propozycji) działań usprawniających;

• Zapoznanie się z całokształtem ekonomii firmy ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich istotnych aspektów komunikacji lub ZZL w tej firmie;

• Wybór wycinko działalności komunikacyjnej lub ZZL, który będzie przedmiotem szczegółowej analizy w pracy Iicencjackiej. Jest konieczne, oby jego zakres był precyzyjnie zdefiniowany. Ważne jest, aby wybrana firma i analizowany wycinek jej działalności pozwalał na dotarcie do odpowiednio bogatych materiałów źródłowych (sprawozdania, raporty, ekspertyzy, projekty, materiały statystyczne itp.) oraz kompetentnych i życzliwych osób, z których wiedzy i doświadczenia (konsulłoąi) można skorzystać

• Gromadzenie materiału źródłowego no temat opisywanej organizacji, które  będzie  obejmować zebranie  materiałów źródłowych, przeprowadzenie wywiadów z kompetentnymi Pracawnikami firmy na interesujący Studenta temat, w razie potrzeby zaprojektowanie, weryfikacja, przeprowadzenie i opracowanie ankiety zaadresowanej do pracowników firmy lub innych osób, których zdanie pozwala no dogłębne poznanie problemu, weryfikację zebranych materiałów pod kątem kompletności, szczegółowości i rzetelności, twórcze przetworzenie zgromadzonych danych, nadanie im formy przydatnej do sformułowania raportu menedżerskiego lub zestawu propozycji usprawniających.

• Opracowanie szczegółowego     projektu     menedżerskiego, prezentującego cele jego opracowania, zasadnicze elementy i ich powiązania, warunki zastosowania, potencjalne bariery realizacyjne (organizatorskie, finansowe, społeczne), oczekiwane efekty oraz całościową ocenę efektywności wdrożenia (rachunek nakładów i korzyści). Jeżeli opracowanie całościowego projektu menedżerskiego nie jest możliwe, należy skoncentrować się na wybranym instrumencie komunikacji lub ZZL w firmie, przedstawić jego zasadnicze cechy i cele zastosowania, warunki optymalnej aplikacji, możliwości wdrożenia do firmy i oczekiwane efekty.

Reklamy

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: