//
you're reading...
Prace licencjackie

Przypisy

Pozycje zwarte:

  1. J. Kowalski,      Podstawy marketingu, PWE,      Warszawa 2000, s. 15.
  2. Wpływ marki na zachowania konsumentów,      w: Strategie zarządzania marką,      red. J. Kowalski, PWE, Warszawa 2000, s. 24.

Artykuły:

  1. J.      Kowalski, Zachowania studentów na      rynku usług bankowych, Marketing i Rynek 2000, nr 7, s. 15.

Inne źródła:

  1. Ustawa      o przedsiębiorstwach z dnia 25 września 1981 (Dz.U. 1981, nr 24, poz.      122).

Jeżeli powołujemy się na pozycję autora wcześniej już wskazanego w przypisie, stosujemy skrót:

  1. J.      Kowalski, Podstawy…, op. cit.,      s. 17.

Jeżeli wskazujemy pracę wspomnianą już w przypisie bezpośrednio poprzedzającym przypis aktualnie formułowany, stosujemy skrót:

  1. Ibidem,      s. 37. lub Tamże, s. 37.
Reklamy

About pisaniepracna5

Nie piszę na każdy temat, ale na prawie każdy.

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: